Laura gaf het volgende aan:
Ik ben best kritisch geweest, maar ik vind wel dat je alles heel duidelijk hebt verwoord. De twee trapmodellen sluiten naar mijn mening goed op elkaar aan!
Ik denk wel dat je nog even naar de zinsopbouw van model 1 moet kijken. Hier staat alles als activiteit beschreven en niet als doel. Ook zijn de zinnen best lang, waardoor het soms wat onduidelijk overkomt. Misschien is het een idee om die zinnen in meerdere kleine zinnen te zetten!
Ik denk wel dat je nog even naar de zinsopbouw van model 1 moet kijken. Hier staat alles als activiteit beschreven en niet als doel. Ook zijn de zinnen best lang, waardoor het soms wat onduidelijk overkomt. Misschien is het een idee om die zinnen in meerdere kleine zinnen te zetten!
Ik ben aan de slag gegaan met de feedback om mijn trapmodel zo goed mogelijk te verbeteren. Zo waren er een aantal doelen per niveau hetzelfde, deze doelen heb ik veranderd zodat het oplopende doelen werden. In het trapmodel van de leerkracht stonden veel activiteiten in plaats van doelen. Dit heb ik ook veranderd zodat het allemaal doelen zijn. Verder heb ik bij mijn verantwoording meer gebruik gemaakt van de curriculum analyse zodat het duidelijk wordt waarom ik deze trapmodellen heb gemaakt. De taxonomie voor het trapmodel voor de leerkracht heb ik ook verantwoord. Ik hoop met deze verbeteringen dat het trapmodel op voldoende niveau is.
Klik hier voor de trapmodellen. |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten