Aan het einde van deze avond hebben we de feedback besproken zodat we voor ons zelf - assessment aan de slag kunnen. Bij mij zijn de volgende punten besproken.
1.Je hebt veel bronnen gebruikt. Je presentatie gaat meteen
naar activerend leren. Wel beoogd, niet bereikt. Goed to the point.
2.Concepten worden goed gekoppeld aan elkaar. Je voelt in
alles dat je je in LA1 al hebt verdiept in activerend leren. Sterk! Je weet de
koppeling te maken naar de praktijk. Dit is wat ik zie en dit is wat de
praktijk is (grote discrepentatie). Je herontwerp is gericht op het dichten van
dit gat.
3.In je trapmodellen komt dit goed naar voren.
4.Je doelen zijn haalbaar en logisch opvolgbaar (staat in je
trapmodellen).
5.Helder, kort en bondig weergegeven. Alles wat belangrijk
was stond er in!
6.Veel overleg met collega’s interactie is sterk. Je kijkt
naar wat er gebeurt. Je format is overdraagbaar en gebruiksklaar zonder uitleg
(kopjes in je prowise).Collega’s zien het als kans bij de zaakvakken. Je hebt
het heel algemeen gemaakt, zodat het ook toegepast kan worden bij reken- en
taallessen. Goed!
7.Je reflecteert goed jezelf ook dmv de vragen die je
stelde. Bruikbaarheid en overzichtelijkheid is goed. Het hoeft niet grappig te
zijn.
8.Heel creatief en mooi! Leerkrachten zelf aan de slag zijn
en zo worden ze actief. Ze worden mede-eigenaar dus verantwoordelijk.
Er zijn nu nog een aantal dingen die ik moet doen voor la2. Hier even alles op een rijtje
- Product van herontwerp afmaken
- Concept map verder maken.
- Literatuurlijst compleet maken.
- Blog: belangrijke documenten koppelen.
- Zelf assessment schrijven
Voor 1 juni nog genoeg te doen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten